Chat Place Forum

Forum for general chat. Welcome to chat place forum

It is currently Sat Apr 27, 2024 4:54 pm
---------->CLICK HERE TO CHAT LIVE NOW<----------





Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: prĂ©senter le plus beau
PostPosted: Thu May 28, 2020 5:46 am 
Offline
Advanced Member

Joined: Wed Apr 29, 2020 3:05 pm
Posts: 40
In termen van duurzaamheid is Glide ? minder duurzaam dan polyester kruisstrings, maar dat is altijd een onderdeel van de wisselwerking om een ??beter gevoel en meer comfort te krijgen. Na ongeveer 90 minuten spelen vertoonde de Glide ? wat krasjes en lichte gebruikssporen, maar hij deed het zeker beter dan een zachte multifilament snaar die ik normaal gesproken doe.

Over het algemeen kwam ik met een aantal positieve gevoelens naar Gamma Glide ? toe, ook al veranderde mijn voorhand niet in die van Rafael Nadal. Ik denk dat het een echt potentieel heeft voor spelers die enkele van de voordelen van polyester willen, maar niet alle stijfheid van een volledig poly-snaarbed willen. Glide ? lijkt de spinversterkende Adidas Stan Smith Femme eigenschappen van polyester te helpen behouden en tegelijkertijd een beter gevoel en comfort te bieden, maar voor mij gaf het niet hetzelfde snapback-gevoel dat ik leuk vind. Dus, als je op zoek bent naar nieuwe hybride combinaties om dit voorjaar te proberen, probeer Gamma Glide ? of Glide ? Hybrid met Moto dan eens. Het is absoluut een goed hybride compromis voor spelers die van het spinpotentieel van polyester houden, maar niet van de stijfheid.

Sta rechtop. Handen op heupen. Kijk met overtuiging vooruit. Houd het nu vast. Voel je je krachtiger? Sterker? Moediger? Ruimte innemen kan ons helpen ons sterk te voelen om het vertrouwen te hebben om uitdagingen het hoofd te bieden met moed, trots en vastberadenheid. Maar we kunnen ook grootsheid vinden in het klein zijn?

Eerder deze maand, toen ik door Japan reisde, kreeg ik Adidas Ultra Boost Homme een warme beker nederigheid, zowel letterlijk als figuurlijk.

In Kyoto verbleef ik in een ryokan, een traditionele Japanse herberg. Een deel van de ryokan-ervaring is om deel te nemen aan een traditionele Japanse theeceremonie, ook wel de "Way of Tea" genoemd. In het midden van de zorgvuldig aangelegde ryokan-binnenplaats stond een klein, eenvoudig houten gebouw - het theehuis. Aan de voorkant van het theehuis bevond zich een grote schuifdeur van volledig formaat, gemaakt van houten rooster en bedekt met doorschijnend Japans papier. Als gast leidde het pad door de binnenplaats me echter langs de grote deur naar de zijkant van het theehuis waar ik binnenkwam door een kleine, vierkante deur genaamd een nijiriguchi of 'kruipende ingang'. Ik zal eerlijk zijn, ik voelde me een beetje alsof ik me door een hondendeur wurmde. Ik kroop met gebogen hoofd en op handen en knie?n het theehuis binnen en nam plaats op de tatamivloer naast de andere gasten. Vervolgens bereidde de theestewardess de matcha zorgvuldig voor. Een voor een schonk ze ons een kopje thee. Maar voordat ze het aan ons overhandigde, hield ze de beker in de palm van haar hand en draaide ze met haar andere hand twee keer rond om ons de mooiste kant van het aardewerk te presenteren. In ruil daarvoor, toen we allemaal onze beker ontvingen, spiegelden we haar gracieuze gebaren: met de beker in de palm van mijn hand draaide ik hem twee keer om haar te eren met de mooiste kant van het aardewerk voordat ik mijn eerste slok nam .


Top
 Profile E-mail  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 


Who is online

Users browsing this forum: my-go2 and 88 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Chat Place Privacy
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group   
Design By Poker Bandits